15 Kasım 2011 Salı

Lise Açıköğretim

Selam,
bu yıl lise açıköğretime kayıt oldum,aslında almanyada liseyi bitirdim ama buraya göre 3 yıl kaybım var yani orta okul okumamışım o yüzden burda daha liseyi bitirmemiş görünüyorum almanaydaki diplomamı denkleştirdim bana sadece 40 kredi verdiler toplamda 192 kredi ile bitirebiliyormuşum yani her dönem full 30 kredi alırsam 1.5 yılda bitiririm inşallah,çok çalışmam lazım çok malum burda hiç okumadım burda büyümediğim icin biraz zor olabilir,gec kaldım aslında ama bu yıl kayıt oldum ve 25. ocakta ilk sınav olacağız nisanda,temmuzda ... böyle devam edicez 1.5 yılda bitirmesemde 2 yılda bitirecem allahın izniyle ondan sonra öss falan yapabilirsem,bunlarda benim kitaplarım artık öğrenciyim :)


seçtiğim dersler daha doğrusu okul müdürü bana bunların kredisi yükses bunları seç dedi önce zorunlu dersleri yazayım
YABANCI DİL (İNGİLİZCE), DİN KÜLT. VE AHLAK BİLGİSİ, TÜRK EDEBİYATI, DİL VE ANLATIM, COĞRAFYA, TARİH,
bunlarda bizim seçtiklerimiz
BİYOLOJİ, SANAT TARİH 1-2 ,MİLLİ GÜVENLİK BİLGİSİ, PSİKOLOJİ, SEÇMELİ YABANCI DİL(İNGİLİZCE), SEÇMELİ COĞRAFYA, SEÇMELİ TARİH,
daha 4 kitabım eksik onlarıda bu hafta almaya gidicem bayramdan sonra gelecekti
OKUYAN HERKESE ALLAHIM YARDIM ETSİN İNŞALLAH EMEKLERİMİZ BOŞA GİTMEZ
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder