15 Kasım 2011 Salı

Hiç unutmayacağım bir bayram

Daha önce paylaşmıştım bloğumda hamileydim 7 haftalık,bayramdan önceki cuma günü doktora gittik belim çok ağrıyordu,hem bayram girecek araya daha şiddetli olmadan bi görüneyim dedim,hangi doktora gideceğime daha karar verememiştim,şimdilik hangi doktor müsaitse ona gidelim daha sonra başka doktorda devam ederim diye düşündüm ama malesef çok kötü haberle döndük eve ben 7 haftalık hamileyim ama doktorun gördüğü gebelik kesesi 5 haftalıkmış hemen kürtaj yapmamız gerekiyo dedi gelişmiyo kalp atışlarıda yok,ben o anda yıkıldım bana çok büyük bir sürpriz oldu,hemen kürtaj olmak istemedim korktum.Ertesi gün başka doktora gitmeye karar verdik.Doktordan randevü aldık hemen kahvaltımızı yapmadan çıktık.Doktor hanımda bana aynı şeyi söyledi ama bana az umut verdi bana progestran hap ve folik asit verdi 1 hafta daha bekleyelim belki bir gelişme olur sürpriz olur diye benim içime sanki soğuk su serpildi,evde istirahat ettim çok dikkat ettim ama malesef çok faydası olmadı kanamam çoğaldı ve şiddetli sancılarım vardı bayramın 3.günüde düşük yaptım,düştükten sonra çok fazla üzülmedim çünkü ALLAHA çok dua ettim benim hakkımda hayırlısını ver diye benim icin böylesi daha hayırlıymış demekki,biz o bebeği çok istiyorduk artık kendimizi 2. çocuğa çok hazır hissetmiştik ama Rabbim onu bizden daha çok sevmiş RAbbim herkese gönlüne göre versin,bu arada 2.Bebek geliyor postumuda paylaşmıştım ama kaldırdım çünkü içim kötü oluyo bloğumda görünce

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    sayfanız öyle güzel,öyle cici ki..
    sizde öylesiniz..
    bayıldım..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen..
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  2. birtutamkekik çok teşekkür ederim bende aynı şekilde sizin sayfanızı çok beğendim ve izleyiciniz oldum,herzaman beklerim sayfama :)

    YanıtlaSil