15 Kasım 2011 Salı

Anacığımdan bayram hediyesi

uzun zamandır yeni tencere takımı almaya düşünüyordum ama bir türlü sıra gelmiyordu,bayramdada biz hiç bir yere gidemedik önceki postumda bahsetmiştim düşük yaptığımı,onun icin anneciğim geldi yanıma bir kaç gün yanımda kaldı bende bol bol istirahat ettim,annemede daha önce söylemiştim yeni tencere takımı almak istediğim oda bizdeyken kendini iyi hissediyorsan gidelim bakalım dedi,tabii bana gezmek olsun ben kendimi iyi hissederim canıım :) hazırlandık ve soluğumuzu realde aldık orda tefal mağazası var anacığım hadi beğen sana bayram hediyem olsun dedi bende bunları beğendim

10 parça  So'Tasty serisi

2 yorum:

  1. öncelikle çok geçmiş olsun canım..ve cicilerini güle güle kullan çok güzeller..miss gibi yemekler pişireceğinden eminim..sevgıler.

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun cicibicişeyler rabbim birdaha göstermez inşallah,yemekleride yeni tencerelerimle pişirip burdan paylaşırım :)

    YanıtlaSil