31 Ekim 2011 Pazartesi

Hac yolcuları

Çok sevdiğim Annemi ve babamı (kayınvalidem ve kayınpederim) 26.10.2011 hacca yolladık,uzun zamandır Annemin hacılığı çıkacakmı çıkmicakmı diye bekledik ama bir akşam evde misafir vardı bir telefon geldi ve annemin hac icin hazırlıkları yapılsın denildi telefonda,annem yanımızda yoktu bende tabiki hemen koştum ve müjdemi isterim dedim oda ne oldu diyince hacca gidiyorsun dedim bana dediki yalana bak inanamadı :)) çok sevindik.Neyse gelelim yolculuğa hacıları havaalanına götürecek olan otobüsün beklediği yere götürdük ,hava çok soğuktu üşüdük sapancadan gelcek otobüsü baya bekledik otobüs geldi ve hacılarla ilahiler eşliğinde ve "Lebbeyk Allahümme Lebbeyk, Lebbeyke Lâ Şerike Leke Lebbeyk. İnnel Hamdevenni'mete Leke Velmülk. Lâ Şerike Lek" derken vedalaşma vakti geldi çok ağladık hem sevindik Allahı Peygamberimizi ziyaret edicekler bize çok dua edicekler, hemde üzüldük onlardan uzak duracağız diye,Eslemim bile okadar çok ağladıki babaannesi onunla vedalaşırken,zor susturduk ordaki herkesi ağlattı gibi bişey kuzum yaa
Zeynoşum (küçük görümce oluyor kendisi :) ),Babam (kayınpederim),Annem (kayınvalidem), Eşim , Eslemim ve Ben








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder